خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

۵۴ بازديد

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر كسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد كه در گذشته اين چت روم ها فقط در كشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسكريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت كه پس از ورود موبايل ها به دنياي تكنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد كه با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح كه پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امكانات فراواني به مرور پيدا كرد كه امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر كاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امكانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عكس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد كه اين امكانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نكردن و نظارت نكردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند كه با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي كاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري كرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي كه نظارت كامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد .

ققنوس چت

ققنوس چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم ققنوس چت همه اين چت روم را مي شناسند

d738432_.jpeg

 

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

مواردي كه بايد در مورد يك سامانه پيامكي و نحوه كار با آن بدانيد چيست؟

09uy_b2.jpg

در اين مقاله قصد داريم درباره بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامك اطلاعاتي را در اختيار شما بگذاريم و  بگوييم چرا براي رونق كسب و كار خود به سامانه پيامك  نياز داريد. اگر مايليد در زمينه شغل و خدماتي كه در حال ارائه آن هستيد، به كمك شيوه هاي جديد خدمات تان را بالاتر ببريد، اين مقاله را با دقت بخوانيد.

حتما گزينه بازاريابي پيامكي يا بهتر است بگوييم بازاريابي از طريق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاريابي پيامكي در نظرسنجي ها يكي از مدرن ترين و كار آمدترين شيوه هاي تبليغات پربازده در سال هاي اخير معرفي شده است. امروزه بسياري از اهالي كسب وكار در دنيا، با خريد سامانه ارسال پيامك كسب و كارشان را توسعه مي دهند.

براي بررسي جزئي تر و دقيق تر سامانه ارسال پيامك ، بهتر است ابتدا با هم ماهيت اس ام اس ماركتينگ را مورد بررسي قرار دهيم.

اس ام اس ماركتينگ چيست؟

اين نوع بازاريابي كه با كاهش درگيري نيروي انساني و كاهش هزينه همراه است، به منظور تبليغات شما و همچنين معرفي خدمات يا محصولاتي كه ارائه مي دهيد به مخاطبانتان مورد استفاده قرار ميگيرد.

عوامل مهم ديگري مانند صرفه جويي در زمان نيز، از مواردي هست كه در نتيجه استفاده از اين نوع بازاريابي به دست خواهد آمد.

جالب است بدانيد كه يكي از موثرترين اثر گذاري هاي خريد سامانه ارسال پيامك اين است كه شما با اين روش، مي توانيد كاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتري و مخاطب جديد براي اهداف كسب و كارتان داشته باشيد. علاوه بر آن ميتوانيد ارتباطي مثبت و موثر نيز با مخاطبينتان برقرار كنيد.

چرا اس ام اس ماركتينگ:

تمامي كسب و كارها نياز به فروش بيشتر دارند، براي رسيدن به اين هدف 2 كار را نبايد فراموش كنيد:

1_ مشتريان فعلي خود را دريابيد و وفادار كنيد. شايد جالب باشد بدانيد آمارها نشان داده‌اند

كه ??% از درآمد ثابت ماهيان? شما توسط مشتريان وفادارتان تامين مي‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتريان جديد براي خود باشيد. بدون جذب مشتريان جديد، شما هيچوقت نمي‌توانيد كسب و كار خود را گسترش دهيد.

بازاريابي پيامكي يا همان اس ‌ام‌ اس ماركتينگ ، راهكاري است كه مي‌تواند در هر دو مورد به شما كمك كند. با پيروي از اصول درست ، پيامك مي‌تواند به يكي از ساده‌ترين ، موثرترين و البته، كم‌هزينه‌ترين روش‌هاي بازاريابي شما تبديل شود

كدام استراتژي اس ام اس ماركتينگ براي شما بهتر است؟

شما مي‌توانيد به دو روش به بازاريابي پيامكي بپردازيد:

تبليغات انبوه با پيامك

در اين روش، شما پيامك تبليغاتي را به بازار هدف خود ارسال مي‌كنيد ، اما نمي‌توانيد مطمئن باشيد كه دريافت‌كنندگان اين پيامك ، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند هستند يا خير.

بازاريابي اجازه‌اي با پيامك

در اين روش ، شما پيامك خود را به كساني ارسال مي‌كنيد كه در خبرنامه پيامكي يا باشگاه مشتريان شما عضو شده باشند و تمام آنها با ميل خود اقدام به دريافت پيامك‌هاي شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با ساير خدمات و كاربرد هايي كه يك سامانه پيامك به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهيم ساخت. همچنين بررسي خواهيم كرد كه چرا سامانه پيامكي شيوه اي موثر در بازاريابي شده است.

خدماتي كه يك سامانه ارسال اس ام اس در اختيارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبليغاتي و معرفي محصولات يا خدمات شما به مشتريان و جذب مشتري

_ اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه ها و پيشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجي از مخاطب

_ برگزاري مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفيفات ويژه

_ اعلام مناسبت ها و تاريخ هاي مهم مانند اعياد، انواع تبريكات و تسليت ها

 

اينها چند مورد از كاربري هاي گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس يا سامانه پيامكي بودند. طبيعتا اگر شما نيز بنا بر شغل و اهداف كاري تان به استفاده از سامانه پيامكي نياز داشته باشيد، حتما متوجه بازدهي قابل توجه و استفاده هاي مفيد سامانه پيامكي در كسب و كار و كاربري مورد نظر تان خواهيد شد.

اما براي استفاده از سامانه ارسال پيامك دلايل قانع كننده ي بيشتري وجود دارد. همين دلايل باعث شده صاحبين مشاغل و بيزينس ها تاكنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگيري كنند و آن را عضو جدانشدني كار خود بدانند.

در ادامه ي متن حتما برايتان دلايل مهم استفاده از سامانه پيامكي را به تفكيك نام خواهيم برد.

چرا با هر كسب و كاري بايد سامانه پيامكي داشته باشيم؟

با توجه به تغيير شكل مسير تبليغات و بازاريابي در دنياي اقتصاد امروزي، دلايل بسياري وجود خواهد داشت كه شما را به سمت بازاريابي ديجيتال يا اصطلاح بسيار معروف ” بازاريابي پيامكي” هدايت مي كنند، اما شايد بخواهيد مهم ترين اين دلايل را براي استفاده و خريداري سامانه ارسال پيامك بدانيد. به همين منظور توجه شما را به موارد ذكر شده در بخش زير جلب مي نماييم:

_ در بر داشتن هزينه كمتر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ سرعت بالا در تبليغات

_ ارائه تبليغاتي هدفمند و برنامه ريزي شده

_ ايجاد ارتباطي مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهي قابل توجه و مثبت در بازه ي زماني كوتاه تر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ پوشش دهي مخاطبان بيشتر در براببر هزينه كمتر

_دسترسي سريع مخاطبان

_ نداشتن محدوديت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جويي در زمان و هزينه

_ صرفه جويي در نيروي انساني براي تبليغات

_ مديريت آنلاين

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه كافي را كرده باشيد مسلما متوجه خواهيد شد كه در بر داشتن چنين مزايايي يكي از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر كارفرما و كار آفريني براي تبليغات و معرفي محصول، خدمات و كسب و كارش مي باشد كه اين امكان فقط با استفاده از خريد سامانه پيامك امكان پذير است.

روشي كه به آساني و با كمترين نياز به دخالت نيروي انساني بتواند از پس تبليغاتي هدفمند و پر سود برآيد و نتيجه كار و سود پاياني را دچار وضعيتي صعودي كند، تمام اين موارد چيزي ست كه سامانه پيامكي در اختيار شما خواهد گذاشت.

بنابراين اگر به صورت هدفمند و برنامه ريزي شده اقدام به خريد سامانه ارسال پيامك براي اهداف كاري تان نماييد، خواهيد ديد كه چطور  مي تواند نياز هاي شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتيجه مطلوبي را بريتان به ارمغان بياورد.

چرا سامانه ارسال پيامك مديانا :

1 – زيرا  medianasmsشركتي دانش بنيان است، پس شما با مجموعه اي علمي با روشهاي علمي و فارغ از انديشه هاي صرف بازاري سرو كار داريد.

2 – زيرا  medianasmsداراي نماد اعتماد الكرونيك از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و كسب و كار مجازي است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زيرا  medianasmsرضايت مشتري ها را سرمايه اصلي خود ميداند و بر اين عقيده است كه مشتريان قهرمانان داستان ما هستند، پس كسب درآمد پايان راه نيست.

4 – زيرا medianasms  آماده دريافت نقطه نظر مشتريان خود براي بهبود سامانه و راحتي كاربران خود است.

5 –  زيرا  medianasmsبر اين عقيده است كه “مشتريان راضي بهترين تبليغات براي ما هستند” و بيشترين ورودي مشتريان جديد خود را از معرفي مشتريان قديمي خود دارد.

6 – زيرا  medianasms نمايندگان خود را شريك كسب و كار خود ميداند.

در صورتيكه شما هم قصد ثبت نام و دريافت سامانه پيامك medianasms را داريد از لينك زير اقدام نماييد

نوبشو موتور جستجوي كالاي هوشمند همراه با امكانات ويژه

در سالهاي اخير موتوي جستجوي كالا در كشور ما تبديل به يك وسيله اساسي در ميان كاربران شده است. خواه كاربراني كه فروشنده هستند و يا خريدار .

در ميان موتورهاي جستجوي كالا، نوبشو، در زماني كوتاه تبديل به وبسايت و برندي كاربرمحور شده است . مديران برند نوبشو معتقد هستند اصل كاربرپسند بودن و دنبال كردن نياز كاربران در پروسه مهندسي نوبشو، تاثير زيادي در محبوب شدن اين پلتفرم دارد. مهندس موسوي مدير اصلي پروژه معقتد است مهندسي يك محصول موفق چيزي بجز دنبال كردن صحيح و مهندسي دقيق فرآيندهاي مورد نياز كاربران نيست و يك محصول موفق صرفاً گسترده و يا پيچيده نيست و موفقيت نوبشو نيز در سادگي آن است.

موتورهاي جستجوي زيادي تا به امروز پا به ميدان گذاشته اند اما آنطور كه بايد و شايد به نياز كاربران توجه نكرده اند و شايد به منفعت برند خود تنها تكيه كرده اند. اما مهندس موسوي، معقتد است توجه به نياز كاربران بصورت ناخواسته برند را موفق مي سازد و توصيه وي به تيمهاي مهندسي و توسعه نيز همين است. مهندسي صحيح فرآيندهاي مورد نياز كاربران!

البته بدون شك نيازهاي ديگري نيز وجود دارد كه بايد در پروسه مهندسي يك محصول كاربرمحور بايد لحاظ شود اما اصل يكي است و آن رعايت نياز كاربران است! مثال عيني آن نيز در تيم ديجيتال ماركتينگ و طراحي وبسايت و سئو نوبشو ديده مي شود. توليد محتواي هدفمند، مطابق با نياز كاربران و بهينه سازي محتوا! مهندس موسوي معتقد است توجه به همين نكته نياز كاربران، اولويت موتور جستجوي گوگل شده است براي رتبه دهي، پس چرا از آن بسادگي عبور كنيم ؟

نوبشو با نگاه به نياز كاربران توليد شده و بر همين اساس نيز كار ميكند. فرآيندهاي نوبشو بصورت زنجيره با توجه به نياز كاربران طراحي شده است. كاربر در اينجا تنها معناي خريدار را ندارد. هركسي كه از نوبشو استفاده ميكند براي نيل به يك هدف، از نظر نوبشو كاربر است! اساسي ترين مسئله در نياز كاربران نيز حس رضايت است. حس رضايت از يك محصول همه چيز است .

حال اجازه دهيد كمي از امكانات كاربر محور نوبشو براي شما بگوئيم .

 

op58_b2.png

 

حتماً مي دانيد كه كاربران به سادگي دنبال محصول خاصي هستند پس فيلتر كردن نتايج و نشان دادن دقيقاً آن چيزي كه كاربر به دنبال آن است مي تواند كمك زيادي  به كاربر نمايد. موتور جستجوهاي زيادي هستند كه كاربران را به سمت آن چيزي كه به دنبال آن نيستند سوق مي دهند. اين موضوع دلايل مختلفي دارد. عدم اطلاع از پروسه مهندسي نرم افزار و يا ارائه محصولات جديدتر براي كاربران براي افزايش فروش . هر دوي اين موضوعات به ذات رضايتمندي مشتريان ضربه خواهند زد و به هيچ عنوان توصيه نمي شوند. نوبشو از اين فرآيندها دوري مي كند و آنچه را كاربر نياز دارد مستقيماً در اختيار وي مي گذارد و اينكار را با سرعت بالا انجام داده و به بهترين حالت اين را انجام مي دهد. نمايش نتايج نامربوط تنها كاربران را خسته مي كند كه اين را تا بخواهيد در ديگر پلتفرم ها به وفور مشاهده مي نمائيد .

زماني كه يك كاربر به دنبال محصول خاصي مي گردد به طبع به دنبال اطلاعاتي در مورد آن محصول نيز هست. ژورنال اطلاعاتي نوبشو، از آندسته از امكانات رايگاني است كه همه كاربران از آن شگفت زده خواهند شد . اطلاعاتي جامع در خصوص محصولات و برندهاي مختلف و ويژگي هاي هر كدام . اينها به راحتي در قالب مقالاتي جامع در بخش ژورنال نوبشو قرار دارند كه به كاربران كمك زياد مي نمايد كه قبل از خريد، بتوانند اطلاعات جامعي را از دريافت نموده و بر اساس اين اطلاعات تصميم گيري نمايد .

اما، دسته از كاربران علاقمند به توسعه كسب و كار خود هستند، نوبشو آماده خدمت رساني به اين افراد نيز است! توليد محتوا اين روزها در عرصه هاي مختلف كاربرد دارد. اما كارشناسان توليد محتواي نوبشو، در اين زمينه به خوبي تبحر دارند و مي دانند چطور بر اساس نياز كاربران شما محتوائي را توليد كنند كه وبسايت شما به سرعت در گوگل مثل موشك رتبه كسب كند!

نوبشو آميخته اي از امكانات گوناگون بصورت مهندسي شده همراه با هنر مي باشد. نوبشو حال كاربران را خوب مي كند و هر آنچه كاربران نياز دارند را به ساده ترين حالت در اختيار آنان قرار مي دهد. نوبشو دوست خوبي براي كاربران ايراني است و نوبشو نياز كاربران و رضايت آنها را جدي مي گيرد. به شما پيشنهاد ميكنيم اگر به دنبال سورپرايزي هستيد كه بتوانيد بسياري از نيازمنديهاي ديجيتالي خود را رفع كنيد، حتماً سري به نوبشو بزنيد!