۰ بازديد

ماكان آريا پارسا به آموزش تجارت مي پردازد

 

دكتر ماكان آريا پارسا يكي از كارآفرينان برتر ايراني است كه با راه اندازي چندين كسب و كار و مديريت خريدها و مشاغل مختلف توانسته صدها شغل دائمي و پايدار ايجاد كند.

 

اريك ريس، نويسنده و كارآفرين معروف، مي گويد:

https://p-tweets.com/faragirfpe

 

https://nootheme.com/forums/users/faragirfpe/

 

https://edshelf.com/profile/esr42guprmot

 

 

 

من از موفقيت‌ها و شكست‌هاي خودم و ديگران آموختم؛ موفقيت يك كسب‌وكار نتيجه يك ژن خوب يا فقط قرار گرفتن در موقعيت مناسب نيست، در واقع موفقيت را مي‌توان با شناخت اشتباهات ديگران و اجتناب از آنها مهندسي كرد. "اين يعني موفقيت قابل آموزش است و مي توان آن را آموخت!"

 

با توجه به اين موضوع دكتر ماكان آريا پارسا كه يكي از كارآفرينان برتر ايراني است و با راه اندازي چندين كسب و كار و مديريت كسب و كارهاي مختلف توانسته صدها شغل دائمي و پايدار ايجاد كند، برخي از اشتباهات رايج كارآفرينان در كسب و كار را آموزش مي دهد. .

https://www.librarything.com/profile/elearnpars

 

https://atbox.io/3967993865081#!

 

 

 

اجازه دهيد از زبان خود دكتر ماكان آريا پارسا كارآفرين نمونه ايراني اين اشتباهات را كه حاصل سال ها تجربه ايشان پس از ناكامي ها و موفقيت هاي فراوان است مرور كنيم. در پايان اين مقاله كوتاه با آنها بيشتر آشنا مي شويم.

https://rabbitroom.com/members/parsianmag/profile/

 

https://www.stageit.com/parsianmag

 

https://www.drupalgovcon.org/user/120846

 

https://coderwall.com/parsianmag

 

http://salambanoo.avablog.ir/post/19/makan

 

https://experiment.com/users/pparsianmag

 

 

اولين اشتباه | شما در هر بازاري موفق خواهيد شد!

 

هرگز نبايد از بهانه هايي مانند موفقيت محصول خود در بازار اول، تحقيقات بازاريابي، صحبت با مردم، شناخت مخاطبان و حتي نظرسنجي براي دريافت بازخورد آنها دست بكشيد.

 

تجربه به من نشان داده كه دنياي بازاريابي پر از محصولات موفقي است كه در بازارهاي مشابه شكست خورده اند!

https://www.digitaldoughnut.com/contributors/blyurjeybmavq

 

https://www.nintendo-master.com/profil/faragirfpe

 

https://www.metooo.io/u/faragirfpe

 

https://www.awwwards.com/faragirfpe/favorites

 

https://www.ted.com/profiles/33626158

 

اغلب اتفاق مي افتد كه يك نوشيدني در ايالات متحده فروش خوبي دارد اما به دلايل مختلف در يك كشور اروپايي مانند فرانسه يا بريتانيا به فروش نمي رسد.

 

بسياري از مردم فكر مي كنند كه اگر در يك بازار موفق شوند به اين معني است كه همان محصول در بازارهاي بعدي بسيار موفق خواهد بود. اما در واقع اين يكي از بزرگترين اشتباهات كارآفرينان است.

 

اشتباه دوم | راه اندازي يك كسب و كار با شركاي زيادي

 

در ابتدا، زماني كه مي خواستم كسب و كار خود را راه اندازي كنم، براي شروع بسيار هيجان زده بودم و اين باعث شد كه بخواهم با افراد زيادي شريك شوم. اما بعداً متوجه شدم كه اين يكي از بزرگترين اشتباهات من بود ... https://pinshape.com/users/1834183-elearnpars#designs-tab-open

 

https://www.demilked.com/author/elearnpars/

 

 

 

 

به نظر من، كارآفرينان به جاي شروع بزرگ و بحث برانگيز، بايد به آرامي شروع كنند و در صورت نياز به شريك، از تعداد كم شروع كنند. علاوه بر اين، بهتر است هر يك از شركا مهارت هاي متفاوت و ارزشمندي داشته باشند كه به نفع كسب و كار باشد.

 

اشتباه سوم | منتظر شروع!

 

من فكر مي كنم انتظار طولاني براي شروع و راه اندازي يك تجارت اشتباه بزرگي است كه مرتكب شده ام، البته. به نظر من براي شروع نبايد ترديد كرد، بلكه بايد در كار غوطه ور شد و در طول زمان تكامل پيدا كرد.

ماكان آريا پارسا به آموزش تجارت مي پردازد

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25349

 

https://dribbble.com/elearnpars/about

 

https://www.intensedebate.com/people/elearnparss

 

اشتباه چهارم | كاهش ارزش محصول

 

به نظر من استارت آپ بودن شركت شما بهانه خوبي براي ورود به بازار محصولات بي كيفيت و كم ارزش نيست. شما بايد يك محصول عالي بسازيد و مطمئن شويد كه مخاطبان شما از ارزش آن آگاه هستند.

https://www.librarything.com/profile/parsianmag

 

https://atbox.io/4377593865103#!

 

https://pinshape.com/users/1834188-parsianmag#designs-tab-open

 

https://www.demilked.com/author/parsianmag/

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25350

 

https://dribbble.com/parsianmag/about

 

البته در اين راه نبايد اسير كمال گرايي شويد و بخواهيد محصول هر چيزي را به بازار عرضه كنيد.

 

 

 

https://logopond.com/parsianmag/profile/535000/?filter=&page=

 

https://hypothes.is/users/parsianmag

 

 

 

 

اشتباه پنجم | خرج كردن خيلي زياد يا خيلي كم

 

دو طرز فكر مهم در ميان كارآفرينان موفق وجود دارد:

 

در خرج كردن پول نقد وسواس داشته باشيد،

 

از سرمايه گذاري روي افراد مناسب و شرايط مناسب نترسيد.

 

نكته اصلي اين است كه هر دوي اين نگرش ها در صورت افراط مي توانند منجر به شكست كسب و كار شما شوند! يك كارآفرين موفق مي داند كه در تجارت نبايد بدون حساب خرج كرد و نبايد از خرج كردن در مواقع ضروري ترسيد.

https://www.intensedebate.com/people/parsianmag

 

https://www.longisland.com/profile/parsianmag

 

 

 

همين الان به كسب و كار خود نگاهي بيندازيد و ببينيد كجا اين همه هزينه كرده ايد. همچنين ببينيد پس انداز شما به كجا منجر به عقب ماندگي كسب و كار شده است.

 

اشتباه ششم | همكاري با شركت هاي غيرمتعهد

 

اكثر كسب و كارها پس از اندكي رشد، براي رشد و موفقيت نياز به همكاري با شركت ها و افراد ديگر دارند. مثلا همكاري با يك شركت طراحي سايت، سئو، حمل و نقل و ....

 

در اين ميان، كار با شركت هاي غيرمتعهد تأثير مخربي بر تجارت دارد. نكته مهم اين است كه يك قرارداد حقوقي صرف نمي تواند شركت مقابل شما را وادار به انجام تمام تعهدات خود كند. بنابراين پيشنهاد مي‌كنم قبل از شروع، درباره مجموعه تحقيق كنيد، نمونه كارهاي خود را مرور كنيد و حتي از مشتريان قبلي آنها نظرسنجي كنيد.

 

 

 http://kabipanel.xobor.de/u157_parsianmag.html

 

https://www.wishlistr.com/profile/parsianmag

 

https://knowyourmeme.com/users/parsianmag

 

https://www.goodreads.com/user/show/148259395-parsianmag

 

 

اشتباه هفتم | بي توجهي به بازاريابي

 

يكي ديگر از اشتباهات كارآفرينان اين است كه فكر مي كنند يك محصول خوب خودش را مي فروشد!

 

اگر قرار بود محصول خوب خود را بفروشد، مطمئناً شركت هاي بزرگي مانند تويوتا، bmw و ساير شركت ها را براي فروش محصولات ارزشمند خود بازاريابي نمي كرد!

https://www.theoutbound.com/parsianmag

 

https://www.wallpaperfusion.com/Members/parsianmag/454109/

 

https://coolors.co/u/parsianmag

 

 

شما بايد بدانيد كه محصول شما هر چه باشد، نياز به بازاريابي دارد. اين بازاريابي ممكن است شامل بازاريابي محيطي، بازاريابي آنلاين، سئو، بازاريابي محتوا و موارد ديگر باشد.

ماكان-آريا-پارسا-كسب و كار-كسب و كار آموزش مي دهد

 

اشتباه هشتم | تيم نسازيد

 

هر صاحب كسب و كاري فكر مي كند كه هيچ كس نمي تواند مانند خودش دلسوزي كند. خوب، مي توانيم بگوييم